Monday, August 17, 2015

ただいま~ (Back in the SF Office)

Well after a busy week of traveling to NY and then to Dallas, it's a bit nice to be back in the SF office. All the summers are gone -- grabbed my fav junior for a quick coffee at the new Blue Bottle Coffee (here) by my office. She got a waffle←I totally recommend these waffles btw, they are delicious...unfortunately, it was eaten before I got my coffee (some people just cannot wait! Lol!!).


ここおいしいよ!
やっとサンフランシスコに戻りました!一週間に、4回の飛行機って疲れますよね。ちょっと落ち着くため後輩と職場の隣に新しくできたブルーボトルに行ってみました。日本にもあるらしい(ここよ)が、アメリカと同じ味でしたら、大変お勧めしますよ。後輩はワッフル頼んだけんど、コーヒーを待ってるうち食べてしまいました←これもおいしいと思う!

Copyright © 2015 busy weekend mama. Content may not be reproduced, republished or mirrored.
加工・転載禁止

No comments:

Post a Comment